Irdawaty........puas hati dengan keberkesanan produk dR II

JITRA, 1 April – “Tak sangka masalah jeragat dan jerawat yang merunsingkan saya hilang sekelip mata,” ujar salah seorang pramugari yang terpesona dengan keajaiban produk kesihatan dRII.

Produk kesihatan yang dirumuskan dengan formulasi Datuk Dr Che Rozmey Che Din (DDR) dilihat memberikan impak positif kepada pengguna.

Menurut Irdawaty Hamzah, 30, sebelum ini beliau mengalami masalah jerawat dan jeragat yang teruk dimukanya yang boleh membantutkan kerjayanya sebagai seorang pramugari.

“Sebagai salah seorang pramugari disebuah syarikat penerbangan penampilan menjadi aspek utama didalam kerjaya untuk berhadapan dengan khalayak ketika berinteraksi semasa sesi penerbangan,” katanya.

Ibu kepada seorang anak itu berkata lagi, pelbagai produk yang telah beliau gunakan untuk menyelesaikan permasalahan yang berlaku keatas dirinya namun segalanya tidak berhasil.

“Jadi, mengetahui bahawa produk keluaran dR Group (dRG) ini yang memberikan kesan yang agak memberangsangkan terhadap testimoni yang diuar-uarkan di dalam akhbar seharian saya terus mencuba produk kesihatan ini.

“Namun segala-galanya dilihat berbaloi dan tidak perlu bermodalkan ratusan ribu ringgit untuk kecantikan saya kini dapat menangani masalah saya selepas beberapa bulan menggunakan produk kesihatan itu.

“Selain menghilangkan masalah jerawat dan jeragat yang dihadapi kulit saya kini kelihatan lebih cantik dan licin seperti sekarang,” ujarnya.

Beliau berkata lagi, akibat daripada penggunaan produk inilah yang membuatkan ramai rakan-rakan ingin mengetahui rahsia beliau mengenai kecantikan yang dimili olehnya kini.

“Oleh itu, berkesempatan ini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Datuk Dr Che Rozmey kerana menghasilkan produk yang bermutu dan berkualiti dalam usaha mengekalkan kesihatan yang semakin dilupakan oleh masyarakat hari ini,” katanya lagi ketika dihubungi tadi.