zulaikha sebelum

JITRA, 23 Julai (HPM)- “Kebanyakkan keluarga saya mempunyai keturunan berbadan besar,” kata seorang pekerja di sebuah syarikat swasta.

Siti Zulaikha Che Omar, 27 dari Tumpat, Kelantan ini kini gembira dengan perubahan yang dialami terhadap dirinya selepas penggunaan produk pelangsingan badan Jus Mate 5 (JM5).

Menurutnya, beliau sebelum ini mempunyai berat mencecah 110 kilogram (kg) berlaku penurunan sebanyak  23 kilogram (kg).

Katanya lagi, sebelum ini beliau sudah mencuba diet sendiri dengan melakukan diet yang bersungguh-sungguh tetapi hasilnya tidak seberapa.

“Saya mengambil keputusan untuk mencuba JM5 setelah terbaca dalam akhbar Harian Metro mengenai ramai yang telah berjaya menurunkan berat badan dengan cepat selepas mengambil JM5.

“Selepas mencuba untuk kotak yang pertama, berat badan saya turun 5 kilogram (kg) dan ini membuatkan saya lebih bersemangat untuk menurunkan berat badan.

zulaikha selepas

“Di samping itu, saya juga mengamalkan makanan yang tidak mengandungi kalori yang tinggi serta tidak mengambil nasi dan kini saya mempunyai berat badan sebanyak 75 kilogram (kg), tetapi saya masih mengamalkan meminum JM5 sehingga ke hari ini untuk mendapatkan berat badan yang ideal iaitu 60 kilogram(kg),” katanya ketika dihubungi.

