eranee sebelum

JITRA, 16 Julai (HPM)- “Saya nak simpan pakaian lama ganti pakaian baru,”kata seorang ibu beranak 4 Eranee Rusli dari Shah Alam, Selangor.

Eranee Rusli kini gembira dengan tentang perubahan yang berlaku terhadap dirinya mengenai penurunan berat badan yang dialaminya selepas penggunaan produk pelangsingan badan Jus Mate 5 (JM5).

Menurutnya, beliau sebelum ini mempunyai berat mencecah 98 kilogram (kg) berlaku penurunan sebanyak 15 kilogram (kg).

“Saya mengamalkan Jus Mate 5 (JM5) selama dua bulan sebanyak dua kotak dan kini memiliki berat badan sebanyak 83 kilogram (kg) dengan mengamalkan cara ‘Diet Dr. Rozmey’,” katanya.

Katanya lagi, beliau telah mengenali Jus Mate 5 (JM5) sudah lama dan mengambil keputusan untuk mencuba produk pelangsingan itu setelah berborak dengan rakan maya di laman sosial Facebook.

“Sebelum ini saya pernah menjalani pembedahan tulang belakang dan sering berasa sakit namun selepas mengamalkan produk JM5 kesakitan yang saya alami sudah berkurangan.

eranee selepas

“Kini saya berhasrat ingin menurunkan lagi berat badan saya sebanyak 20 kilogram (kg) demi mendapatkan bentuk badan yang ideal seperti di zaman persekolahan dahulu.

“Ribuan terima kasih saya ucapkan kepada Datuk Dr. Rozmey (DDR) kerana mencipta produk JM5 yang memberikan keajaiban untuk saya dan saya percaya individu yang menghasilkan produk ini adalah seorang doktor yang pakar serta amat memahami masalah kesihatan wanita,” katanya ketika dihubungi.

