JITRA, 23 Sept (HPM) – Seorang ibu yang ingin menurunkan berat badan terkejut apabila beliau disahkan mengandung setelah minum  Jus Diet Mate 5 (JDM5) selama lapan minggu.

Menurut Raja Lisa Raja Ziral,28 dari Pasir Gudang, Johor beliau mengambil  JDM5 untuk menurunkan berat badannya yang ketika itu 86 kilogram (kg).

“Saya beli JDM5 pada bulan Mei lalu di Karnival Jom Heboh,Danga Bay, Johor Bharu…niat saya memang untuk turunkan berat badan walaupun  disebaliknya saya juga sedang berusaha mendapatkan anak kedua.

“Saya cuma tahu jus ini boleh menurunkan berat  badan tapi tak sangka pula ia menyuburkan hormon sehingga saya boleh hamil,” katanya yang telah lima tahun menanti untuk mendapatkan anak.

Raja Lisa berkata beliau hanya mengesyaki dirinya hamil apabila tidak datang haid selama dua bulan berturut-turut sebelum disahkan doktor hamil dua bulan.

“Saya harap kelahiran bayi kedua ini dapat menceriakan lagi hidup kami sekeluarga pada Februari depan.

“Sebaik saja habis pantang nanti, saya akan terus menggunakan JDM5 ini untuk mencapai impian saya menurunkan berat badan ke tahap ideal,” kata beliau.

Bagi yang ingin berkongsi pengalaman dengan  Raja Lisa beliau boleh dihubungi di nombor 019-7013768.

