JITRA, 9 April (HPM) – Mengalami selesema dan resdung membuatkan Irmawati Mohd Shah, 34, tidak selesa dengan keadaan ini kerana kerap bersin pada waktu pagi.

Penderitaan yang ditanggung oleh Irmawati selama setahun ini membuatkan beliau berasa lemah dan tidak bertenaga untuk memulakan hari pada setiap pagi.

Akhirnya, beliau berjaya mengubati resdung dengan menggunakan produk Herba Prima Marketing (HPM), jus DR II melalui saranan kakak iparnya.

“Sebelum menggunakan DR II, kulit saya kering dan muka terasa panas apabila mengenakan krim muka kerana saya memiliki kulit muka yang sangat sensitif.

“Sejak menggunakan DR II Januari lalu, selesema dan bersin mula berkurangan selepas minggu pertama mencuba,” katanya.

Beliau yang bertugas sebagai kerani di Setia Indah Johor Bahru ini berasa terharu kerana penyakit yang membosankan beliau pada waktu pagi mula berkurangan.

Dengan keajaiban DR II, beliau merasa sungguh selesa, sihat, segar dan lebih bertenaga untuk melakukan tugasan harian serta amat gembira dengan perubahan diri beliau.

“Tindakan nekad saya untuk mencuba DR II ternyata berbaloi kerana sebelum ini saya pernah mendapatkan rawatan untuk mengubati penyakit resdung di pusat kecantikan tetapi kesannya mengecewakan.

“Saya amat berterima kasih kepada Ketua Pegawai Eksekutif HPM, Datuk Dr Che Rozmey Che Din (DDR) kerana berjaya mencipta formula ajaib ini dan saya tidak pernah menjumpai penawar untuk memulihkan masalah resdung dengan cepat serta berkesan,” katanya lagi.

Beliau turut menyarankan kepada penghidap penyakit resdung agar mencubanya kerana produk ini terbukti berkesan dan selamat untuk digunakan.

Bagi sesiapa yang ingin berkongsi pengalaman dengan Irmawati, beliau boleh dihubungi di talian 016-7587266 atau melayari blog beliau di http://irmawatimohdshah.jm5.my.

